God kväll, Good evening, Guten Abend, fler språk kan jag inte

Jamen god morgon eller god natt kanske man ska säga.. Fast jag ska ju inte sova nu så det får bli god kväll! :D Äh vem bryr sig?
Just nu befinner jag mig hemma hos Erica och man kan säga att hon räddade min dag för att den började i katastrof, säger man så, i katastrof.. Hmm låter lite halvmysko men whatÄVVAH det är sommarlov ju, svenskan får man ta i tu med när skolan börjar igen!

Iaf.. Mamma kommer in kl 9 och då skulle jag vart i stallet och jag blir sur på henne för att hon väcker mig för att senare komma på (när jag gått upp alltså) att jag måste cykla ut till stallet eftersom Robin inte hade någon bensin, suuuuck! Men som tur var hittade jag pengar så jag kunde fly från både huset och mamma och tanka min moppe och åka ut på den till stallet, humöret gick upp en halv grad (y)

I stallet står Tom o väntar på mig i boxen och eftersom han fick ett sår av tränset på ena sidan igår var jag tvungen att rida utan nosgrimma på tredelat. Större delen av tiden gick åt till att starta tredje världskriget. Fas vi hann också avsluta det.. :P

Jag brummade hem igen och där hemma var mamma på bättre humör, men inte jag! Jag surade över precis allting. Bättre blev det är Andréas valp Elvis kom hem tll oss och stannade några timmar (: Och efter det åkte jag till Erica och hon är absolut inte normal, asså det är värre än vanligt, men jag älskar henne ändå <3 Vad skulle jag göra utan dig?
Vi har kikat på High School Musical 2 & 3 o jag lipa som en gnu till 3:an :'(
Nu håller hon på o somna så det är väl dags att jag åxå går och lägger mig..

Have a good night people!
I want it all ;)

/ Melinda♥

Kommentarer
Michelle säger:

<3 grrr vart ska du gå på gymnasiet nu då?:)

2009-06-24 | 17:28:13
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback