filmmaraton och en inte normal blondin

Nu är klockan 18.30 och jag har varit vaken i 10 h o 30 min! Kl. 08.00 ringde min klocka och 10 min senare var jag uppe ur sängen. En halvtimme senare pluggade jag in iPoden och satte mig på min cykel Björn och tramapde ut till stallet. Eftersom Tom blivit så tjock efter att få gå ute dygnet runt får han stå inne nu och Jessica också eftersom hon inte vill vara själv ute på nätterna så fick jag trampa ut och släppa ut dom idag. Jag gjorde även iordning Toms mat och mockade i hans box innan jag cyklade hem igen.


Nu har jag o Emelie precis titta klart på National Treasure 2, så fruktansvärt bra!

Och på tal om film så känns det som att jag har tittat på jättemånga filmer de senaste dagarna. I söndags kom Erica hit stannade till igår och vi har kollat på Twilight två ggr, National Treasure 1, High School Musical 1.. Det var nog dom ;)

I måndags morse red på på ponnisarna i paddocken, markarbete och det gick jättebra förutom att Tom lekte cirkushäst och ställde sig på bakbenen 3 ggr! Hahaha sötnöten min <3


Tom o Jessica

Slänger in en bild på min två ögonstenar, Jessica o Tom <3

På kvällen roade vi Moa Wickius och gjorde även slut på två popcornpåsar.

Igår var det även sista träningen för Johan innan sommaren, lite tråkigt men jag lär nog träffa honom ändå. Han fick en present av oss igår, och oss är vi i min grupp och självklart fick han *trumvirvel* Svenska nubbar! Jag menar han åker ju till Norge onsdag-söndag och han kan ju inte fira norsk midsommar :O
När träningen var slut fick Erica stanna kvar hemma hos sig för nu ska hon ta hand om hästarna i Johans stall medans han är borta, grattis säger jag bara :D

Jag o Emelie ska köpa Sims 3 tsm! :D Asså det spelet är så grymt kul :D Jaja folk får tro vad dom vill om mig och dom som såg mig o Jossan på Skara Sommarland i fredags när vi gjorde våran lilla uppvisning vid Radiobilarna tar nog knappast oss för två normala blondiner haha :D Men kul var det :D Men jag skiter i vad folk tycker för jag är glad ändå!

Emelie o jag   Jag o syster :)


På lördag drar jag o Moa tillsammans med Emelie o hennes kompis Tove till Liseberg!! :D:D Och jag har lovat mig själv att jag ska med huvudet högt promenera in i hotell Gasten trots att jag kommer vara livrädd.. :S:S AAAAAHHH!

Jag överlever! Kyss på lilltån o ha det bra!

/ Melinda


Kommentarer
f säger:

RadiobilarnaXD hahaha



puss<3

2009-06-18 | 10:10:52
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Ronja :D:D säger:

Får jag komma till dej och vara med och spela sims 3 någon gång då? :D



Vi kan vara lite konstiga tillsammans <33

2009-06-18 | 15:52:24
HEjhejehej=) säger:

HAhhah hah den dansen va inte o leka med alltså=)

2009-07-21 | 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback