Efter tre års väntan..

Ni får ha överseende med att mina inlägg har väldigt stora mellanrum, allvarligt talat så funderar jag på o lägga ner bloggen, antingen ta bort den helt eller bara låta den stå kvar som den är men att inga nya uppdateringar kommer att ske.. Jag får fundera på detta.

Och jag funderar inte bara på sånahär saker utan mktmkt mer om någon inte visste det. Äsch det orkar jag inte ta något exempel nu för det är alldeles för många funderingar som kommer upp i mitt huvud..

Jag ska skriva några rader om min 16 års dag :D Dagen började med att jag fick 500 kr av mamma o pappa och en mobil som jag trodde att jag skulle få behålla men icke sa nicke.. Senare på dagen när jag o mamma hämtat Emelie hos en kompis i Skövde börjar hon yra om att hon ska kolla på nått hus som nån hade köpt xD Jag fatta inget o tyckte bara att vi skulle åka hem o vipps så stannar hon utan för en piercingstudio, jag fatta ingenting men istället för mobilen så fick jag en piercing i naveln istället :D Efter tre år fick jag den äntligen! :D Folk frågar hela tiden om det gjorde ont och ärligt talat så gjorde det inte alls så ont som det skulle göra :O Så på onsdag har jag haft den i två veckor och vi ska dit igen för o kolla hur pass bra det läkt åså så kanske kanske kan jag få börja sola, bada o rida igen på onsdag, hoppas! Vart utan det i 2 veckor nu o det kliar i fingrarna o få börja rida Tom igen <3

På lördagen kom farmor o farfar o mormor o morfar till mig, av dom fick jag 1000 kr till :) På kvällen kom Hanna, Sofie, Moa, Andréa o Matilda till mig och vi käkade potatisgratäng med kyckling jammie och spelade ett skitroligt spel som hette "med andra ord". Det går då ut på att man är i olika lag med typ två i varje åså drar någon en bricka med ett namn, en person, en plats eller en sak på som man ska beskriva. Jag: "Okej Matilda han kommer på kvällen när alla barn ska sova o snurrar på sitt paraply (John Blund)" Matilda: "Johan Lundh (min hopptränare) ehheeh JOHN BLUND!" hahahahahaha herregud xD

På söndag lämnar jag och ett stoooort gäng Falköping för att ta slut på friden hos skåningarna i FALSTERBO!! Årets höjdpunkt med Falsterbo Horse Show! :D Förutom tävlingarna inne på arenan finns mässan jag ska bränna pengar på trots att jag inte behöver något men det ska vi ändra på så fort jag sätter min fot därinne och när vi inte är där så ska alla vi som åker ner (typ 4-5 familjer) ha 5-kamp och förra året sluta de med att jag åkte i en amublans till Malmö sjukhus och kom ut därifrån med ett par kryckor :P

När vi är i Falsterbo ska Tom stå i min tränares stall åså ska Erica rida honom, supersnällt du räddar min sommar <3 Om hon inte kunde rida honom skulle Varberg vara bortblåst för mig.. Det är då hopptävling i tre dagar så vi är bara hemma två dagar mellan Falsterbo o Varberg..

Nu ska jag kila iväg o göra något som roar mig för jag har FRUKTANSVÄRT tråkigt! Men det går över snart :D

/ Melinda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback