Sjuk, sjuk och åter sjuk

Idag är jag hemma från skolan igen och har varit sen i måndags. Felet på mig vet jag inte riktigt det är något konstigt iallafall, så fort jag äter mår jag jätteilla + att jag har feber.. Inget vidare men men det går väl över antar jag.. Det blir lagom kul att rida Tom när det nu blir han lär väl vara pigg.

När jag varit hemma har jag roat mig med att kolla på Sunes Jul och det är ju oslagbart kul! Sen har jag läst ut Ljudet av ditt hjärta för andra gången och Om jag kunde drömma för 6:e (a) om någon missat det så är jag beroende.

Att vara borta från skolan såhär länge är inte bra för jag saknar min klass så mycket! Jag har inte skrattat på flera dagar sorgligt.
Egentligen hade jag inte så mycket intressant att skriva så det får bli bra med bara några rader den här gången. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart för dett aär så jobbigt! Att inte kunna äta utan att må illa jag hatar min mage..

Hoppas er dag blir bättre än min!
Puss o Kram, Melinda

P.S. Älska boken<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback