Mys med singstar och bio

Usch, usch, usch vilken helg det har varit! Inte fått sova ut på hela helgen. I torsdag åkte mina föräldrar till Sälen så mormor har bott här från torsdag till söndag (idag). Det skulle räckt med en dag måste jag ju säga. Alldeles för mycket tjat om man har gjort det o om man har gjort det, jag trivs såå bra med att sköta mig själv.

I måndags var jag med Andréa, Sofie, Moa, Hanna o Emelie L och vi hade singstar kväll. Jag skulle då klätra över ett bort som stod precis bredvid en fåtölj så jag kunde inte gå förbi det om ni fattar, men självklart snubblar jag till och slår i vänsterknät i bordshörnet och det gjorde förbaskat ont men det fanns ingen tid att ha int just då för jag var påväg till "scenen" men sen dess har jag inte kunnat böja på det. I fredags gav det dock efter och nu gör det inte ont längre. Typiskt mig att inte ens klara en vecka på nya året.

Igår kväll var jag på bio med Hanna, Emelie L o Hannas mamma Åsa i Skövde. Det blev den nya Wallander-Hämnden och den får väl 3,5/5 bloddroppar, och varför skriver jag bloddroppar, själklart för att jag älskar böckerna om Bella o Edward som handlar om vampyrer! Har snart läst ut tredje boken för 2:a gången. Så fruktansvärt bra är dom böckerna, man tröttnar aldrig! :D

Imorgon är det första måndagen på vårterminen och vad kan jag säga mer än att jag älskar måndagar, en slapp dag 8-13.50 med en 2 timmars håltimma efter två lektioner, sammanlagt 4 lektioner på hela dagen, tyska, lästid, slöjd och svenska, vi älskar't!
På tal om tyska, imorgon är det redovisning av en pjäs som jag o tre kompisar har skrivit själva på tyska då och det är inte svårt att missa att jag hatar redovisningar. Men det ska nog gå det också.

Nu är klockan 21.34 och jag ska snart stänga av datorn och gå o lägga mig och läsa en stund, ha det bäst!

Puss o Kram, Melinda

P.S. Slänger in en bild på mig o Tom. Jag vill ha sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback