Mission failed, Bella!

100 inlägg i denna blogg nu :D Det måste firas, ni kan ju föreställa er hur jag skakar skumpa-flaskan och korken åker av o pangar sönder teven samtidigt som skummet forsar ur flaskan ;)

Idag tajmade jag morgonen riktigt bra! Kom typ 5 min försent, inte göra så stor affär av det utan promenerar in i klassrummet dock mitt under det muntliga glosförhöert, hade Melinda gjort läxan? NEJ! Lite otur som jag har så är det första läraren säger Melinda! "Vad heter passa in på engelska?" Oopps tänkte jag en bråkdels sekund men slänger ur mig "fit in" ganska snabbt o vipps läraren blev tyst! Ganska skickligt att koppla ihop hjärncellerna så snabbt, dessutom när klockan va 08.05 :O:O
Guldstjärna till mig! :D Dagen rulla på som vanligt dvs. hål, engelska, dans, italiano x2. Slut 15.20..

När klockan va fyra befann jag o mamma oss hos Johan för o rida Baluta. Hon hade som mål att kasta av mig idag, men största anledningen va nog överskottsenergi ;) Uppdraget misslyckades för hennes del haha. Söthäst <3 O idag skrev mamma o pappa på hennes papper plus betalade henne så nu är hon min <3 Några förslag på smeknamn? Mamma tycker vi ska kalla henne Bella, jag tycker de är ganska gulligt hihi tänker på Bella i Twilight då (a)

Nu sk ajag va skitduktig :O O göra klart historian som jag inte kommer få mer än G på iaf men aa de lär ju inte bli bättre betyg om jag inte lämnar in den ;) Sen ska jag göra en bokrecension till Mögglish åxå. Borde egentligen göra Jägarn nöjd o göra matteläxan åxå, men de får bli en annan gång. Översättning: aldrig.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback