Jag ger inte upp innan jag har lyckats

Jag gick till skolan idag, trodde att de skulle gå bra men ena stunden är jag helt närvarande, nästa är jag nån annan stans men vet inte var, det blir bara tomt, som att inget existerar.. Plus att jag höll på o tuppa av påvägen hem när jag gick upp för den enda backen hem med cykeln, fick skjuts till skolan o tur va väl de^^

Är hemma nu o får se om jag går tillbaka men om jag lutar huvudet bakåt nu som kommer jag direkt in i nån form av sömn, fan jag orkar ju ingenting längre :O

Men skolan får ta sin tid att komma tillbaka till, allt går inte över på ett kick.



Hon ger inte upp, inte jag heller!


Kommentarer
Ronja säger:

Du cyklade nästan förbi mig i morse när jag gick till stationen, eller om du har en röd jacka så var det du ;)

2009-12-03 | 16:49:53
Gittan säger:

Det kan mycket möjligt vara jag ;) Vilken tid ungefär?

2009-12-03 | 20:40:45
Bloggadress: http://melindahellberg.blogg.se/
Ronja säger:

Klockan 9 kanske med en sån cykel som du har och blont hår ;)

2009-12-03 | 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback