Idag är det en alldeles speciell dag

O på frågan om jag död så är svaret ja, iallafall halvt.

I tisdags tog jag den fruktade grissprutan, onsdags (igår med ett annat ord) hade jag feber och j*vligt ont armen men va iaf i skolan, idag har jag varit hemma o haft ett jävla problem med min feber kropp och min dumma arm :( Dock var jag på italienska lektionen o gjorde provet, hej IG säger jag bara :D

Idag är det en alldeles speciell dag, idag är det avsnittet när Karl Sune Rudolf Andersson och hans familj är hos farmor och farfar, idag har jag haft Tom i 2 år, 1 månad och 2 veckor, idag har jag varit 16 år i 5 månader och 3 veckor o sist men inte minst är det en vecka kvar tills jag blir 16 ½ år! Dom flesta förknippar iof 24 december med julafton o egentligen jag åxå men det kommer lixx i andra hand.. Hmm svårt o förklara de där men jag kan inte se en dag på två olika sätt samtidigt.. Näe de går inte.

Idag ska jag till stallet men får se om jag kan rida, jag tror att det blir nedröstat ganska fort om det inte sker ett mirakel och min arm blir vääldigt bra på 5 min, DÅ kan jag rida!

Förövrigt saknar jag en viss person, men vem får ni klura ut själva, fast de kan ni inte för ni vet inte vem de ääär hahahah :D

Sen är det bara en skoldag kvar innan de är jullov! Fast man ska ju pallra sig dit på mpndag också, äre tänkt iaf :D

Hare chill era vita svenskar!


Kommentarer
Ronja säger:

Men det är ju 2 dagar nästa vecka också :(

2009-12-17 | 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback