Gratisbio, det funkar på riktigt

Joo mina kära bloggläsare ska jag tipsa er om en sida som fungerar på riktigt, nämligen GratisBio! Bara nu genom att jag bloggar om GratisBio har jag inte bara chans till att samla poäng på sidan utan också till att vinna ett presentkort värde 500 kr på nelly.com!

Men nu åter till det jag tänkte snacka om, låt oss kalla det vad det hela går ut på. Det gäller då att samla så många poäng som möjligt för att få så bra och fina premier. Det kan vara biobiljetter, tidningsprenumerationer, presentkort m.m. Detta gör man genom att delta i tävlingar, besöka hemsidor, spela spel, göra som jag gör nu, d.v.s blogga om sidan, värva vänner eller bara vara aktiv. Och självklart vill jag nu ta tillfället i akt och värva er till denna sidan! Klicka bara på det vita fältet intill här GÅ MED I GRATISBIO DU MED och bli lika nöjd som jag! Bara genom att bli medlem får du direkt 75 poäng.

Och som pricken över i:et så är allt 100% gratis!

Så vad väntar du på egentligen? Okej, jag vet vad du tänker, att detta bara är som alla andra sidor, att dom verkar så bra men inte fungerar sen? Du har fel, fel, fel. Bli medlem så får du se att jag har rätt, detta fungerar!

Kommentarer
Ronja :D säger:

Jag har en biobiljett som jag har fått därifrån, men jag har inte använt den än :D:D

2009-12-31 | 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback