Byta gymnasieprogram?

Tja! Nu har jag bloggat två dar i rad! Shiet det är nått fel, får ta en paus på en vecka snart, haha. Ne skojja men på nått sätt är de roligare nu när jag fått en mer personlig blogg :D Nu ska jag bara bli proffs så den verkligen skiljer sig från alla andras (y) Good luck!

Men anledningen till att jag bloggar är för att jag ska nog byta gymnasieprogram, eller försöka iaf. Jag sökte ju samhäll-ekonomi som första o kom in o allt men asså nu när jag väl började så känner jag hela tiden att jag skulle känna mig mer hemma på företag.. Och sen i sommar kom jag på att jag vill läsa psykologi och därför har jag även börjat fundera på BF.. Herregud det är så typiskt mig asså! O komma på det nu! Men hur som helst så är det 5 st som står i kö till företag o 2 till BF.. Så får se hur allt löser sig ;) Annars är det bara o bita ihop o fortsätta med samhäll-ekonomi..

Den största anledningen till att jag byter är för att jag inte skulle orka med samhäll.. Det är så mkt plugg man ska klara av för att få den där grunden som är så bra när man tar studenten, mne jag har inte ork att göra det. Och varför gå ett program o slösa bort 3 år o inte få nånting, när man kan gå ett man skulle känna sig mer hemma på o fått något utav det?

Men som sagt det är några i kö å sånt men vi får se hur det löser sig! Man får hoppas på det bästa!

/ Melinda♥

Kommentarer
Michelle säger:

hahah jaha ja xD så din farbror kasnke bor på vinden menar du ?? :S xD hahaha gittan <3

2009-08-21 | 21:46:17
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/
Johan säger:

haha, alltid kul när man bloggar mkt!

hur får man all design? xD

2009-08-23 | 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback