Skräcknatt nu igen

Nu sitter jag i mitt rum o gör inte allt för mycket. :P Erica har precis åkt hem efter att hon sovit här i natt.

Igår kom Moa o Andrea hit vid halv 7, Erica vid 7 och vi kollade på The Grudge 1 & 2. Ja va skiträdd usch. Men måste ju ändå säga att Kayako (det såkallade spöket) såg väldigt datagjord ut^^ Men ja va rädd ändå. Mitt i andra filmen kommer Hanna o vill låna High School Musical. Och då passar mamma på o prata med Åsa.. Så filmen va i koma i 20 min eller nått så man fick andas lite, haha. Filmerna tog slut o Andrea o Moa åkte hem. Ja o Erica satt o kolla på Sweeney Todd innan vi somna men såg inte hela för hon tyckte att den va dålig (!) Ja menar Johnny Depp e ju med. Vi somnade nog vid 2 vi låg båda två i min bäddsoffa.

Vaknade mitt i natten alldeles kallsvettig o hyperventilerande o ja fatta inte varför! Men sen på morgonen kom ja på vad jag drömt.. Ja hade öppnat ögonen o sett att Erica låg där så blunda jag några sekunder o öppna dom igen o då låg spöket 10 cm ifrån mej! :S  Jag hatar mardrömmar..

Sen va de nått ljud på morgonen men ja va typ halvt närvarande så ja vakna inte bara hörde nått då va de Telenor som ringt till Ericas mobil^^ Halv 9 på morgonen orka lixom..

Ja vakna vid 10 o Erica åxå vi satte på tv:n o sen misshandla hon mej :P Eller ja gjorde mej väl förtjänt till de haha. Va ju bara på skojj :P

Nu ska jag typ göra lite nytta ska åka ut o rida Tom nu, han ska fotograferas 17.30 ikväll.

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback