Återträff med konfan

Nu har jag varit iväg 14-15 Augusti i Kyrkekvarn med min konfagrupp. Vi kom dit vid 15 på torsdagen och då åkte vi till stugan, den låg precis vid stallet.
Ställde in alla grejjer där sen ner till stallet. Hälften av gruppen red och andra halvan paddla kanot sen möttes vi på ett ställe, där fikade vi och grupperna bytte mellan hästar o kanoter. Jag red dit på en islandshäst som hette Lettir mkt söt o snäll och paddlade kanot med Hanna hem. Btw så vann ja o Hanna kanottävlingen mellan oss o Martin o Jonatan trotts att vi fick världens dåligaste start haha.

Jaja vi kom hem iaf sen hade tjejerna kul på övervåningen ojojoj va ja skratta :D<3 O många fina kort blev det, speciellt på mig *not*. Sen kom Pontus o Maria (ledarna) o sa att vi skulle äta mat sen ha mässa. O de va ju inte direkt utanför dörren vi skulle ha mässa heller utan ut i skogen på en lerig väg så alla trampa i leran minst 1 gång var :P Aja vi kom fram iaf o tog nattvarden, ja spydde nästan, o sen gick vi hem igen.. När alla kommit tillbaka gjorde vi nån typ utmaningsgrejj.. Ja, Martin o Kajsa skulle tävla om vem som kunde ha flest marshmallows (stavning?) i munnen. Martin vann, jag 2:a o Kajsa 3:a. Efter de drog Linda, Martin, Jonatan, Edvin o Simon o nattbada sen basta dom.. Ja somna väl vid en halv 3..

Dagen efter blev vi väckta 9.00.. Mösade oss upp så vi va uppe vid 9.30. Sen va de o packa ihop o städa. Under tiden nån inspektionsgrejj kolla vår städning gick vi ner till hästarna innan de va dags o åka hem.


Tack för året med er :)<3 Det var roligare än ja trodde de skulle va :)

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback