We are a secret

Hej på er!
 
Idag gick jag upp vid 10 och kl 11 var jag i stallet, mockade, fixade höpåsar och tog av Ikaros täcket. Han får ha täcke på sig på morgonen då det kan vara ganska kyligt. Och speciellt nu när han är klippt :)
 
Kl 12 hade jag ett möte på Form med Linda :) Hon rekommenderade några pass som hon tror skulle passa mig, cx, bodybalance och easyline :) Imorgon ska jag på cx 08.30!
 
Sen vid 13 hade jag en tid hos min psykolog och resten av eftermiddagen gjorde jag inget speciellt. På kvällen nu har mina grannar varit ute och ridit på Ikaros, dom tyckte det var jättekul!
 
Nu ska jag snart gå o lägga mig men tänkte bjuda på en bild på Damon när han chillar järnet ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback